Do 4 grudnia możesz zgłosić się na bezpłatne szkolenie w ramach Akademii Biznesu Capgemini: ,, Współpraca z klientem: najlepsze metody, dobre praktyki”.
Spotkanie rozpocznie się 7 grudnia o godzinie 10. To już III spotkanie z tej serii, a jego temat nie został wybrany przypadkowo. Każdy wie, że najważniejsza, w działalności firm międzynarodowych i krajowych, jest współpraca z klientem. To podstawa budowania silnej więzi między nim a marką.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają profesjonalne metody prowadzenia komunikacji drogą telefoniczną i mailowa z klientem. Ponadto, poznają różnice kulturowe między państwami i zasady międzynarodowego savor-vivre.
Zgłoszenia przyjmowane są w Akademickim Centrum Karier lub drogą telefoniczną 077 452 70 54. Tam także można się zwrócić w razie wszelkich wątpliwości związanych z rejestracją i przebiegiem szkolenia.
Agnieszka Rybałtowska