Od czasu do czasu warto zgrzeszyć. Zwłaszcza, kiedy w grę wchodzi niska kaloryczność i jeden z najprzystojniejszych projektantów mody paradujący bez koszulki. A to wszystko dzięki Coca-Coli Light.
Dietetyczny napój koncernu The Coca-Cola Company pojawił się na półkach amerykańskich sklepów w 1982 r. Do Polski trafił dopiero jedenaście lat po premierze. Czym jednak Coca-Cola Light zrewolucjonizowała rynek? Otóż, na 100 mililitrów napoju przypada tylko 0,2 kalorii.
Nie tylko niska kaloryczność wpływa na ogromną popularność napoju. Sukces dietetycznej Coli gwarantują kampanie reklamowe, które okazują się strzałem w dziesiątkę. Dyrektorem artystycznym koncernu był sam Karl Lagerfeld związany z domem mody Chanel oraz światowej sławy Jean Paul Gaultier. W tym roku tę zaszczytną funkcję pełni Marc Jacobs. Kontrowersyjny projektant wystąpił już nawet w humorystycznym spocie najnowszej kampanii(kliknij tutaj,aby obejrzeć). Zdejmuje nawet koszulkę. A jest co oglądać,ponieważ Jacobs jest uznawany za jednego z najprzystojniejszych projektantów.
Marc Jacobs nie ogranicza się jednak do jednego zadania. Oprócz głównej roli w filmie reklamującym Coca-Colę Light zaprojektował wyjątkowe puszki dietetycznego napoju. Pojawią się w limitowanej kolekcji. Zgodnie z zapowiedzią projektanta są delikatne, eteryczne i nawiązują do mody z trzech ostatnich dekad.Póki co nie pozostaje nam nic innego,jak czekać na podziwianie efektów jego pracy.
Joanna Jakóbowska