Gazeta Studencka oraz Wydawnictwo MARINA organizują konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody książkowe! Wśród osób, które wezmą udział w konkursie rozlosujemy po dwa egzemplarze książek:

 

 

* Motywowanie pracowników. Wskazówki dla menadżerów – Agaty Pietroń-Pyszczek,

Opis książki

Jak motywować samego siebie w dobie stałego rozwoju? W jaki sposób motywować innych, aby sami zrozumieli swoją motywację do pracy i chęci do angażowania się we współpracę z innymi? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań oraz niezbędny komentarz narzędziowy znajdą Państwo znajdziecie sięgając po książkę Agaty Pietroń-Pyszczek pt. Motywowanie pracowników. Wskazówki dla menadżerów.

Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w jasny i zrozumiały sposób tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem. Polecana jest studentom zarządzania jako repetytorium systematyzujące wiedzę oraz pomoc w przygotowywaniu prac licencjackich i magisterskich.

 

 

*Stymulowanie innowacyjności pracowników. Problemy praktyczne – Agaty Pietroń-Pyszczek, Katarzyny Piwowar-Sulej

 

Opis książki:

W XX wieku nastąpił poważny postęp technologiczny i cywilizacyjny. Pojawiło się mnóstwo wynalazków ułatwiających człowiekowi życie. Wiele państw położyło nacisk na innowacje.

Innowacje są niewątpliwie warunkiem koniecznym do przetrwania i rozwoju współczesnych organizacji.

Od innowacyjności ludzi zależy innowacyjność organizacji. Twórcami nowych pomysłów – także w procesach gospodarczych – są bowiem zawsze ludzie. Potencjał innowacyjności pracowników jest ściśle związany z poziomem ich kreatywności, co

nie oznacza, że pozyskanie zasobów ludzkich o wysokich zdolnościach twórczych daje przedsiębiorstwu gwarancję rozwoju i pokonania konkurentów. Aby tak się stało, niezbędne jest stworzenie odpowiednich warunków organizacyjnych i społecznych ukierunkowanych na ukształtowanie środowiska, w którym możliwe będzie gospodarowanie potencjałem innowacyjnym zatrudnionych.

Potencjał innowacyjny pracowników może być pozyskiwany, kształtowany i wreszcie lepiej lub gorzej wykorzystywany na potrzeby organizacji. Opis i analiza przypadków zawartych w książce powinny pomóc czytelnikowi uporządkować wiedzę w przekroju następujących pytań:

  • W czym przejawia się innowacyjność podmiotu gospodarczego i na ile jest ona uzależniona od kontekstu kulturowego?
  • Jak ograniczać ryzyko błędnych decyzji podczas rekrutacji kreatywnych pracowników?
  • Jakich zachowań powinien unikać menedżer w procesie kierowania ludźmi o wysokim potencjale innowacyjnym?
  • Co robić, by uaktywnić i spożytkować rozpoznany w pracownikach potencjał twórczy?

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę Wydawnictwa MARINA (www.e-marina.eu) i podać tytuł dowolnej książki z nowości wydawniczych. Na odpowiedzi czekamy pod adresem konkursy.gazeta@onet.pl do niedzieli, 17 lutego 2013r.!

 

Osoby, które chcą się dowiedzieć więcej o działalności Wydawnictwa MARINA zachęcamy do przejrzenia najnowszego numeru Gazety Studenckiej.

Powodzenia!